-
Jak napisać ofertę sprzedażową
W odcinku 7 kampanii reklamowej dla Expert 2.0 PD mówił o tworzeniu oferty sprzedażowej.
-
Rebranding ebooks
E-marketerzy wymyślają coraz to nowe sposoby na zarabianie pieniędzy przez interent. Nowym sposobem jest rebranding ebooków lub raportów. Ebooki i raporty były wykorzystywane do tej pory jako metoda na zbieranie listy adresowej. Dajesz darmowy raport lub ebook i ludzie muszą się zapisać i zostawić swój email aby go otrzymać. Tą metodą nagromadziło się w sieci […]
-
Sekrety marketingu relacyjnego
Marketing relacyjny jest metodą jak promować się w Internecie. Niedawno odbył się świetny webinar na ten temat.
-
5 przykazań blogera – webinar M.Mazur
Jak skorzystać z mediów społecznościowych? Internet stał się dziś ogólnodostępnym medium. W XXI wieku powstały media społecznościowe jak facebook, goldenline, twitter i inne. Facebook można by nazwać 3 państwem na świecie. Portale społecznościowe mogą być dobrym sposobem zainteresowania ludzi tym co robimy. Dlaczego ludzie korzystają z portali społecznościowych. Nie szukają ani produktu ani osoby, która […]
-
Co przeszkadza nam w osiąganiu naszych Sukcesów
notatki z wykładu: Marek Olejniczak Alchemia sukcesu Pierwszą sprawą, która przeszkadza nam w osiągnięciu sukcesu jest wpływ otoczenia. W życiu jesteśmy pod wpływem otaczających nas ludzi – znajomi, rodzina przekonują nas że jedyną sensowną drogą życiową jest pójść do pracy. Kolejną przeszkodą w osiąganiu sukcesu są filtry myślowe, które każdy z nas ma. Widzisz to […]
-
E-Marketing i copywriting dla odawżnych
To jest książka, która zawiera pomysły dla odważnych. Pomysły na zarobienie na emarketingu dla tych, którzy są pewni siebie i wierzą w swój produkt. Ktoś, kto wierzy w swój produkt, nie będzie się obawiał wykonać jakiegoś skandalizującego ruchu, który wywoła burzę w mediach. Joe Vitale podaje masy przykładów jak to robić. Ludzie odważni wygrywają. Ludzie […]
-
Dlaczego ludzie kupują – co zrobić aby kupowali od ciebie?
Dlaczego ludzie kupują? Kupują produkty które spełniają ich potrzebę kreatywności Aby poczuć emocje wynikające z posiadania pewnej rzeczy – wiele rzeczy kupuje się dla prestiżu. Można wpłynąć na emocje i spowodować, że klient poczuje się lepiej mając tę rzecz Ludzie kupują do tego kogo identyfikują, komu ufają, kogo znają Ważne jest aby przenieść akcent na […]
-
Hipnotyczny marketing Joe Vitale
Jak chcesz się dowiedzieć, jak w tydzień napisać książkę i jeszcze na tym zarobić, przeczytaj Hipnotyczny marketing. Trzeba mieć do tego jeszcze znane nazwisko. Czytając Hipnotyczny marketing niema się czuje, że to książka napisana szybko i jak najmniejszym nakładem wysiłku ze strony autora. Czyta się fajnie, ciekawie ale jeśli chodzi o wiedzę w niej zawartą […]
-
Call to action – wezwanie do działania
Call to action czyli wezwanie do działania jest ostatnim elementem AIDA (termin stosowany w copywritingu) czyli sposobu wykorzystywanego do prowadzenia klienta w kierunku np. zakupu jakiegoś towaru. * A — Attention (uwaga) — przyciągnięcie uwagi klienta do produktu. * I — Interest (zainteresowanie) — zainteresowanie klienta właściwościami produktu. * D — Desire (pożądanie) — przekonanie […]