Kategoria: E-biznes, Biznes

  • Jak zarabiać przez Internet

    Od jakiegoś czasu w ebiznesie panuje cisza. Może jest to cisza przed burza. Prawie nie ma webinarów. Newslettery prawie nie przychodzą. Jeszcze 2-3 lata temu moja skrzynka mailowa pękała w szwach od maili od znanych i mniej znanych marketerów. Teraz cisza. Faktem, że z wieli list się wypisałam, ale z większości nie. Zastanawiam sie czy…

  • Czyżby koniec ebiznesu?

    Dawno nic nie pisałam na tym blogu i pewnie nie prędko znowu coś napiszę. Obserwuję ostatnio jakby tendencję schylkową ebiznesu. Nic się nie dzieje. Jeszcze pare miesięcy temu moja skrzynka pocztowa pękała w szwach od wszelkiego typu newsletterow. Nie otwierałam wszystkich, większość wsadzałam od razu do odpowiedniego katalogu od przeczytania na później. W sumie jednak…

  • Jak pisać oferty językiem korzyści

    W magazynie mensis.pl nr 1 pojawił się artykuł na temat języka korzyści w ofertach np. na Allegro. Styl sprzedażowy, który sprawia, że oferta sprzedaje zawiera elementy marketingu, copywritingu i nlp. Ważne jest aby suche fakty zastąpić obrazowym przedstwianiem korzyści, które kupujący może odnieść po zakupie produktu. Tytuł oferty Przykładem może być aukcja książki gdzie najpierw…

  • Jak zarabiać na programach partnetskich – kolejny webinar

    Dziś odbył się webinar Mirosława Skwarka na temat jak zarabiać na programie partnerskim inerkursy. Mirosław Skwarek zdradza, że zarobił ok. 9 tysięcy na pp interkursów. Nie uważa on tego za powalającą kwotę, chociaż dla wielu raczej wydaje się powalająca. Czym rożni się pp od spamowania? Często czytamy wiadomości na wallu na facebooku wiadomości o produktach…

  • Kiedy jest największa oglądalność aukcji Allegro

    Aukcje internetowe mają największa oglądalność na początku i na końcu wystawienia. Allegro daje na stronie głównej (na samym dole na pasku po lewej)  link do 1000 najnowszych i kończących się aukcji. W wyszukiwaniu zaawansowanym można posortować przedmioty wg czasu zakończenia aukcji. Można też wybrać wystawione lub kończące się w ciągu – ty wybrać ilość godzin…

  • Jak minęły święta?

    Tegoroczny okres przedświąteczny obfitował w ebiznesowe prezenty.  Jednym z tricków ebiznesowych jest dawanie ludziom na liście adresowej darmowych bonusów aby sobie o nas przypomnieli. Jest to też sposób na budowanie relacji z listą adresową i budowanie sobie marki. Ponieważ jestem na wielu listach adresowych dostałam pare fantastycznych prezentów gwiazdkowych.  Największym Mikołajem okazał się Paweł Danielewski,…

  • Jak napisać ofertę, która sprzedaje

    Nawet wielcy guru marketingu internetowego posługują się pewnymi wzorami listów sprzedażowych. Dlatego nie musisz być mistrzem copywritingu aby napisać dobrą ofertę. Ważne jest aby mieć dobry wzór. Osoba czytająca ofertę ma zawsze jakieś opory przed kupieniem czegoś i wydaniem pieniędzy. Dlatego głównym celem oferty jest przełamanie tych oporów i skłonienie czytającego do podjęcia akcji. Bez…

  • Jakie decyzje finansowe podejmują bogaci i dlaczego biedni robią błędy, działając inaczej

    Jakie decyzje finansowe podejmują bogaci i dlaczego biedni robią błędy, działając inaczej. Złote Myśli przedstawiają kolejny ebook z dziedziny wiedzy finansowej. Ostatnio zainteresowałam się tą tematyką. Dlatego wybieram tego typu literaturę. Jest to druga książka z serii „Bogaty Polak, biedny Polak”: „Jak o pieniądzach myślą bogaci i dlaczego biedni robią błąd, myśląc inaczej”. Tu także…

  • Bogaty ojciec, biedny ojciec Robert Kiyosaki

    O sławnej książce Roberta Kiyosaki Bogaty Ojciec, Biedny Ojciec mówią wszyscy, zarówno znani guru emarketingu jak i wiele osób działających w sieci. Wszyscy zgodnie twierdzą, że książka ta odmieniła ich życie a  raczej odmieniła sposób myślenia o tym co mają w życiu robić. Wiele znanych osób w emarketingu opowiada, że książka ta stała się dla…

  • Czy jesteś w google+

    Znajoma zaprosiła mnie do google+.  Całkiem niedawno koleżanka, która jakoś nie lubi Facebooka, opowiadała mi, że wszyscy się teraz zapisują do google+. Dwóch wielkich potentatów konkuruje ze sobą i ciekawe, który wygra. Czy może obaj będą dzielić rynek. Tak naprawdę z mediami społecznościowymi jest kłopot. Są ludzie, którzy siedzą na nich godzinami i gadają. Niektórzy…