Jak napisać ofertę sprzedażową

W odcinku 7 kampanii reklamowej dla Expert 2.0 PD mówił o tworzeniu oferty sprzedażowej.

1. Duży nagłowek – przyciągnij uwage (Attract)

  • ma on zwrócić uwagę odwiedzającego
  • w formie pytania
  • poniżej małymi literkami – Jeśli chcesz pominąć dalszą treść i zapisać się od razu na kurs, kliknij tutaj – i kotwica do miejsca zapisu. To jest dla ludzi, którzy już wiedza o czym jest ten produkt.
  • twoje zdjęcie i pare słów o tobie pod nagłówkiem

2. Wstęp – zainteresowanie (Interest)

  • wstępny opis

3. Budowanie pożądania (Desire)

  • korzyści związane z nabyciem produktu
  • dowód – wyciąg z konta z zarobkami, zdjęcia pokazujące schudnięcie itp

Opis produktu (spis treści)

+ Bonusy

  • coś wartościowego za darmo

Opinie użytkowników

  • pozytywne opinie użytkowników

Ograniczenie w czasie lub ograniczenie ilości

Odwrócenie ryzyka

  • gwarancja zwrotu bez podawania przyczyn

4. Kup teraz (Action)

5. PS

  • przypomnienie najistotniejszych informacji
  • 100% gwarancji
  • ograniczenie czasu lub ilości
  • ostatnie wezwanie do akcji – Jeszcze czytasz …

Warto dodać swoje zdjęcie i opisać siebie, swoje osiągnięcia, certyfikaty, dotychczasowe osiągnięcia.

Warto przejrzeć amerykańskie oferty np. z clickbanku.com w dziale Buy product i najlepiej w dziale Ebiznes & Emarketing.

Grafik szukamy na google np. wpisując free arrow, free buttons copywriting

istockphoto.com

Udowodniono, że dłuższa oferta bardziej zachęca do zakupu.

Według zapowiedzi Expert 2.0 ma pojawić się na rynku 25 maja. W tym samym czasie Piotr Majewski kurs Władca marzeń, który ma być połączeniem obu kursów i kosztować tyle samo co Expert 2.0.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *