E-Marketing i copywriting dla odawżnych


To jest książka, która zawiera pomysły dla odważnych. Pomysły na zarobienie na emarketingu dla tych, którzy są pewni siebie i wierzą w swój produkt. Ktoś, kto wierzy w swój produkt, nie będzie się obawiał wykonać jakiegoś skandalizującego ruchu, który wywoła burzę w mediach. Joe Vitale podaje masy przykładów jak to robić.
Ludzie odważni wygrywają. Ludzie wierzący w swój produkt, swoją firmę wygrywają i zarabiają. Ktoś taki znajdzie w tej książce masę pomysłów dla siebie.

Trzecia część książki zawiera porady jak pisać hipnotyczne emaile, które wywołają lawinę sprzedaży – czyli copywriting. Pare pomysłów jak rozpropagować stronę www. Hipnotyczny Marketing nie jest to podręcznik copywritingu, gdzie jest napisane co i jak robić w punktach i podpunktach. Nie znajdziesz tu instrukcji, raczej masę pomysłów do skopiowania i wypróbowania.

Nie jest to podręcznik copywritingu lecz raczej opis działań praktyka.

Joe Vitale, który jest słynnym copywriterem, podaje tu ciekawy sposób jak sprawdzić czy napisany tekst jest mocny czy słaby. Służy do tego test mięśniowy. Bardzo proste. Czyli po napisaniu tekstu sprawdzamy naszą reakcję mięśniową. Normalnie jest tak, sprawdziłam na sobie i działa, że jak człowiek myśli o czymś negatywnym to jego mięśnie słabną, a gdy myśli o czymś pozytywnym stają się mocniejsze. Joe Vitale radzi połączyć kciuk i mały palec lewej ręki i kciuk i palec wskazujący prawej ręki . Lewe palce naciskają, prawe stawiają opór. W ten sposób badamy naszą reakcję mięśniową na dany tekst.

Joe Vitale podaje też różne zasady copywritingu np. ważne aby słowa były proste bez udziwnień.

W książce są liczne przykłady hipnotycznych emaili i żeby je zastosować trzeba mieć naprawdę wiarę w swój produkt. Kto takiej wiary nie ma, po prostu nie zdoła napisać tak zachęcającego i magnetycznego emaila. Ktoś kto wie, że jego produkt jest dobry i przydatny nauczy się podkręcać tekst tak, żeby stał się naprawdę mocny i skłaniał do zakupu.

Jeśli interesuje się copywriting podaje pare przydatnych linków:

Master Copywriter COACHING + DVD

Master Copywriter – 9h kurs pisania skutecznych ofert

Książka „Czas na e-biznes”

Moc Twojego Umysłu: jak ją wykorzystać by pisać skuteczne teksty reklamowe?

KodUmysłu (e-book)

Szczególnie polecam kurs Master Copywriter, gdzie można się nauczyć krok po kroku technik copywriterskich


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *