Jak pisać skuteczne teksty reklamowe


Czy także masz problem z pisaniem tekstów, nagłówków?  Siadasz do komputera i zaraz cały entuzjazm opada bo w końcu trzeba się zabrać za pisanie – ale o czym, jak, i w ogóle czy mnie nie wyśmieją.
Jak napisać tekst reklamy, żeby ludzie kupowali? Strasznie trudne jeśli robi się to po swojemu, tak jak ci się wydaje.
Istnieją skuteczne narzędzia i metody, które pozwolą na lepsze  wykorzystania potencjału twojego umysłu. Dzięki nim napiszesz tekst reklamowy szybciej i dużo przyjemniej.

Kurs Master Copywriter na Ekademi proponuje metody zaczerpnięte z NLP, psychologii i copywritingu. Własnie ostatnio ten kurs jest znowu reklamowany.

Metody NLP pozwolą ci tak nastawić twój umysł, że pisanie pójdzie jak z płatka.

Mało kto wie, że ludzie posługują się specyficznymi modelami postrzegania świata. Warto je znać i wykorzystywać aby napisać dobry tekst reklamy. Nawet sobie nie zdajesz sprawy, że pisząc tekst reklamowy, piszesz go niejako z własnego punktu widzenia według Twojego modelu świata. Tymczasem model świata twoich klientów może być zupełnie inny. Np. dla ciebie ważna jest twoja rodzina i przede wszystkim myślisz o tym jak sprawić żeby twoi najbliżsi byli szczęśliwi. Pisząc tekst reklamowy będziesz zachęcał klienta aby kupił coś dla rodziny. Zaś niektórzy klienci będą to czytali z punktu widzenia, który na pierwszym miejscu stawia własne potrzeby. Albo są po prostu samotni. Niektórzy ludzie decydują o wszystkim sami a inni przed podjęciem decyzji musza zapytać 10 znajomych co robić. Dobry tekst reklamy musi uwzględnić różne modele świata i meta programy. Tego wszystkiego dowiesz się na kursie Master Copywriter.

Kurs zawiera 9 godzin nagrań (prezentacje, nagrania audio, skrypt do ćwiczeń i różne dodatkowe materiały). Mnie się bardzo podobały wykłady prowadzone przez Artura Lewandowskiego i Piotra Majewskiego. Ciekawe, pasjonujące teksty, fajnie opowiedziane, z humorem. Wszystko łatwo zrozumieć.

Kurs  mówi bardziej o tym jak pisać długie teksty a nie hasło reklamowe. Czyli zaczyna się od metod jak wzbudzić w sobie wenę twórczą. A następnie jak pisać aby trafić do największej grupy klientów.

Na kursie Master Copywriter nauczysz się jak pisać teksty, nagłówki i hasła reklamowe stosując wzorzec potwierdzania, rozwiewanie wątpliwości i wiele innych bardzo ciekawych technik.  Niesamowite jak układając hasła reklamowe można bawić się słowami.

Kolejny ważny temat to nagłówki i hasła reklamowe tak aby były perswazyjne.  Na kursie dowiesz się skąd brać pomysły na dobre nagłówki reklamowe. Szok jakie to proste.

Dowiedz się więcej: Kurs Master Copywriter

Kurs ten wykupiłam zeszłego lata i przesłuchałam sobie nagrania na komórce chodząc na spacery. Jakoś pewnie nie widać, choćby z tekstów na tym blogu żebym jakoś szczególnie błyszczała jako copy writer. Kurs fajny, świetnie wszystko omówione, bardzo ciekawy ale jakoś nie załapałam bakcyla copywritingu. Może dlatego że bardziej interesuje mnie operowanie obrazem niż słowem.

Dopiero jak otworzyłam sobie skrypt do kursu i zaczęłam go przerabiać punkt po punkcie poczułam, że zabawa słowem jest fascynująca. Dopiero jak zaczęłam przerabiać ćwiczenia zrozumiałam, że pisanie tekstów zaczyna mi wychodzić coraz lepiej i coraz bardziej zaczyna mi się podobać.

Nie wystarczy kupić sobie kurs i cieszyć się „mam go” ale trzeba się uczyć. Mając kurs wideo i audio na komputerze można sobie powtarzać w dowolnym czasie, kiedy się chce.

 


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *